Monday 12 August 2013

MEMBONGKAR RAHSIA BISNES MUDAH PALING HEBAT DAN LUMAYAN ABAD INI!!!






Kepada anda-anda di luar sana, mungkin masih ramai lagi yang masih tercari-cari perniagaan sampingan yang bagaimana harus anda pilih atau mulakan? Baiklah, mari kita lihat langkah pertama sebelum memulakan apa jua jenis perniagaan, supaya anda dapat mengelakkan diri dari sebarang kerugian & penipuan...


Perkara yang asas yang perlu anda ambil kira sebelum memulakan sesuatu perniagaan itu ialah:

1. Modal (kecil @ besar).
2. Risiko (tinggi @ rendah).

3. Persaingan (sedikit @ banyak).
4. Pelanggan @ "downline" (senang @ susah).
5. Milik Siapa? (Bumiputra @ sebaliknya).

Jadi di sini saya cadangkan anda Bisnes Berasaskan Telekomunikasi iaitu CLIXSTER AMEEN. Mengapa? Mari kita buat sedikit "research":
 



JUALAN LANGSUNG: 

1. Perlukan MODAL yang agak BESAR seperti yuran ahli & beli pelbagai jenis produk.
2. RISIKO hadir bila keluar belanja yang banyak untuk beli produk tapi tiada siapa yang mahu membelinya.
3. PERSAINGAN YANG TINGGI kerana terdapat pelbagai jenis produk yang SAMA di serata tempat.
4. AGAK SUKAR untuk mencari Downline disebabkan masalah MODAL YANG BESAR, RISIKO TINGGI BILA BANYAK KELUAR DUIT & SUKAR MENGAJAK ORANG RAMAI JOIN BISNES YANG HAMPIR SELURUH MALAYSIA BUAT BENDA YANG SAMA DENGAN PRODUK YANG LEBIH KURANG SAMA.



SKIM PELABURAN @ SKIM CEPAT KAYA:

1. Modal yang kadang-kadang TAK MASUK AKAL!
2. RISIKO TERSANGAT TINGGI kerana ahli tidak tahu secara menyeluruh bagaimana wang mereka diniagakan @ ke mana wang tersebut dialirkan.
3. Bisnes yang menjanjikan LIMPAHAN WANG DAN KEMEWAHAN, hanya sekadar janji dan angan-angan kosong.
4. Bukti telah menunujukkan ramai orang yang TERTIPU dengan skim yang semacam ini.


BISNES CLIXSTER AMEEN:

1.
MODAL YANG TERSANGAT RENDAH! BELI SIMKAD ANDA DAPAT PERKHIDMATAN. BELI TOPUP ANDA DAPAT KHIDMAT FREECALL YANG BANYAK, INTERNET TERPANTAS DAN TERMURAH SERTA PELUANG JANA PENDAPATAN LUMAYAN SETIAP BULAN, PA INSURANS RM100,000 SERTA PELAN KHAIRAT KEMATIAN YANG MANA TIADA SYARIKAT TELCO LAIN MENAWARKAN KEISTIMEWAAN SEPERTI INI.

2. RISIKO YANG SANGAT RENDAH! ANDA MODAL SIMKAD DAPAT SIMKAD, ANDA MODAL TOPUP DAPAT TOPUP DAN PELBAGAI KEISTIMEWAAN DARI CLIXSTER. KAMI TIDAK MINTA SESEN PUN WANG ANDA UNTUK KAMI "DIRECT" MASUK POKET!

3. KURANG PERSAINGAN KERANA TIADA 1 PUN SYARIKAT TELEKOMUNIKASI DI MALAYSIA YANG MENAWARKAN KEISTIMEWAAN SEPERTI SYARIKAT TELCO MILIK BUMIPUTRA INI, DAN TIADA PERSAINGAN DARI PRODUK KECANTIKAN, KESIHATAN MAHUPUN BARANG KEPERLUAN HARIAN LAIN.

4. MUDAH MENCARI RANGKAIAN BARU (DOWNLINE) @ MENGEMBANGKAN BISNES INI KEPADA UMUM KERANA HAMPIR SEMUA ORANG MENGGUNAKAN TELEFON BIMBIT SERTA SERING ISI TOPUP.

5. TURUT DISERTAI OLEH BADAN-BADAN KERAJAAN, KORPORAT, SWASTA DAN JUGA ARTIS TERSOHOR TANAHAIR. 


Bukanlah niat kami ingin meremeh-temehkan bisnes-bisnes lain di luar sana tetapi hanya sekadar ingin memberi peluang kepada orang ramai menilai serta membuat perbandingan sebelum memulakan langkah dalam menceburi sesuatu perniagaan itu. WalLahu'alam...


BUAT PERBANDINGAN DAN NILAIKAN SENDIRI.


Untuk pendaftaran serta maklumat lanjut, sila hubungi saya di talian 
011-16724717/017-7640064.

No comments:

Post a Comment